- talerz polski 510 mm ze stali borowej
- wzmocnienie konstrukcji
- tylny wał rurowy lub strunowy
- automatyczna belka zaczepowa
- układ V
- talerz polski 510 mm ze stali borowej
- wzmocnienie konstrukcji
- tylny wał rurowy lub strunowy
- automatyczna belka zaczepowa
- układ X
- talerz polski 510 mm ze stali borowej
- wzmocnienie konstrukcji
- piasty 6 -cio otworowe
- system amortyzujący w postaci wałków gumowych
- ekrany boczne
- uniwersalny system zaczepu dla kat. II i III kat.
- zawieszenia
- tylny wał rurowy lub strunowy
- talerz polski 560 mm ze stali borowej
- wzmocnienie konstrukcji
- piasty 6 -cio otworowe
- system amortyzujący w postaci wałków gumowych
- ekrany boczne
- uniwersalny system zaczepu dla kat. II i III kat.
- zawieszenia
- tylny wał rurowy lub strunowy
- talerz polski 560 mm ze stali borowej
- wzmocnienie konstrukcji
- piasty 6 -cio otworowe
- system amortyzujący w postaci wałków gumowych
- ekrany boczne
- uniwersalny system zaczepu dla kat. II i III kat.
- zawieszenia tylny wał rurowy lub strunowy
- talerz polski 560 mm ze stali borowej
- wzmocnienie konstrukcji
- piasty 6 -cio otworowe
- system amortyzujący w postaci wałków gumowych
- ekrany boczne
- uniwersalny system zaczepu dla kat. II i III kat.
- zawieszenia tylny wał rurowy lub strunowy